Новини Tutor Service

Учнів початкової школи будуть оцінювати вербально

МОН пропонує учителям початкової школи оцінювати результати особистісних надбань учнів у 1-4 класах вербальною оцінкою. Методичні рекомендації окреслюють підходи оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів.

Однією з ключових змін в оцінюванні є підхід до вираження оцінки. Зокрема, на заміну узагальненій бальній оцінці навчальних досягнень учнів з предмета/курсу Міністерством освіти запропоновано використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання учня, яка окрім оцінювального судження про досягнення може ще називати і рівень результату навчання.

Рекомендації запроваджують поняття вербальної оцінки (оцінювальне судження) та рівневої оцінки (оцінювальне судження із зазначенням рівня результату). Вербальну і рівневу оцінку можна виражати як усно, так і письмово. Рівень результату навчання рекомендовано визначати з урахуванням динаміки його досягнення та позначати буквами – «початковий» (П), «середній» (С), «достатній» (Д), «високий» (В)».