Новини Tutor Service

Під час карантинів кібербулінг серед учнів Європи зріс на 50%

У період карантинів, запроваджених під час пандемії COVID-19, кібербулінг серед учнів європейських країн зріс на 44-50%. Про це йдеться у щорічному «Моніторі освіти та професійного навчання», яке наприкінці минулого року випустила Європейська комісія на Європейському саміті з освіти 2021 року.

За даними звіту введення дистанційного викладання в умовах пандемії не стало рятуванням від цькування, а просто перенесло його в цифровий простір. «Більш того, майже кожен четвертий учень у Європі не відчуває підтримки після переходу на дистанційне навчання і проводить 3,5 години на день, займаючись навчанням в онлайн-режимі. Внаслідок чого серед учнів зростає безсоння, почуття тривоги та депресія», – зазначають автори дослідження.