«Вчителі наполегливо працювали над освоєнням дистанційних технологій, часто користуючись комунікаційними програмами, як-от «Зум» та «Классрум» (21%). Третина опитаних вчителів систематично використовували матеріали, розміщені на платформі для дистанційного та змішаного навчання учнів «Всеукраїнська школа онлайн», – зазначають у Державній службі якості освіти.
Водночас зберігати мотивацію під час дистанційного навчання було проблемою для багатьох дітей. Про те, що учні неохоче займаються під час дистанційного навчання, зазначили і 44% вчителів. Зазначається, що для деяких учнів дистанційне навчання надало нові можливості, зокрема, працювати більше у власному темпі; робити перерви, коли це необхідно, а не у встановлений час; перебувати в комфортному просторі, що задовольняє сенсорні потреби.