Три методи
«прокачки» знань

Три методи
«прокачки» знань

Чи знали ви, що лекція та читання підручника найпростіші, але найменш ефективні способи засвоєння матеріалу? Лише 10% вивченого запам'ятовується учнем. А тепер згадаємо, якими технологіями користуються вчителі під час уроків – змушують слухати, а потім самостійно опановувати матеріал. Підрахуємо, і виходить, що з 5-годинних монологів ваша дитина не забуває лише те, що вміщається у 30 хвилин. Ось ми і вивели просту формулу сучасних освітніх методів. Репетитори Tutor Service опанували та використовують лише власні техніки та методики, які дозволяють займатися ефективно і запам'ятовувати до 100% матеріалу. Отже, ділимося секретами.
Чи знали ви, що лекція та читання підручника найпростіші, але найменш ефективні способи засвоєння матеріалу? Лише 10% вивченого запам'ятовується учнем. А тепер згадаємо, якими технологіями користуються вчителі під час уроків – змушують слухати, а потім самостійно опановувати матеріал. Підрахуємо, і виходить, що з 5-годинних монологів ваша дитина не забуває лише те, що вміщається у 30 хвилин. Ось ми і вивели просту формулу сучасних освітніх методів. Репетитори Tutor Service опанували та використовують лише власні техніки та методики, які дозволяють займатися ефективно і запам'ятовувати до 100% матеріалу. Отже, ділимося секретами.
Метод піраміди. Основний секрет у комплексності, адже увага учня не утримується надовго навіть під час цікавої гри. З допомогою використання наочних матеріалів, наприклад, навчальних фільмів учень засвоює 30% інформації. Це прийом «спостереження», який ми активно застосовуємо на практиці. Щоб закріпити матеріал, варто поступово перейти до дискусії або ж обговорення пройденого. Це передостанній етап, який передує найважливішому – імітація дії. Різний інтерактив у вигляді ігор, драматизації, поставлених діалогів веде до 100-відсоткового успіху. Засвоєння матеріалу безперечне.
Метод піраміди. Основний секрет у комплексності, адже увага учня не утримується надовго навіть під час цікавої гри. З допомогою використання наочних матеріалів, наприклад, навчальних фільмів учень засвоює 30% інформації. Це прийом «спостереження», який ми активно застосовуємо на практиці. Щоб закріпити матеріал, варто поступово перейти до дискусії або ж обговорення пройденого. Це передостанній етап, який передує найважливішому – імітація дії. Різний інтерактив у вигляді ігор, драматизації, поставлених діалогів веде до 100-відсоткового успіху. Засвоєння матеріалу безперечне.
Абстракція. Цей метод поширено називати «палац пам'яті», але у випадку з нашими учнями техніка дещо спрощена. Варто лише уявити комфортну ситуацію, а потім створити навколо неї героїв. Далі необхідна для запам'ятовування інформація впроваджується в сюжет – і готово. Таким чином у дитини працює асоціативна пам'ять, адже складний матеріал засвоюється лише так. Проговорюючи власні дії і свою роль в абстрактних обставинах, учень озвучує необхідне. В разі чого повторює і доповнює вигадану реальність іншими деталями.
Абстракція. Цей метод поширено називати «палац пам'яті», але у випадку з нашими учнями техніка дещо спрощена. Варто лише уявити комфортну ситуацію, а потім створити навколо неї героїв. Далі необхідна для запам'ятовування інформація впроваджується в сюжет – і готово. Таким чином у дитини працює асоціативна пам'ять, адже складний матеріал засвоюється лише так. Проговорюючи власні дії і свою роль в абстрактних обставинах, учень озвучує необхідне. В разі чого повторює і доповнює вигадану реальність іншими деталями.
Інтервальне повторення. За назвою зрозуміло, що йдеться про систематичне згадування вивченого. Але це ще не все – існує конкретна формула. Німецькі вчені говорять про точне відмірювання проміжків. Перше повторення - відразу після першого знайомства з важливою інформацією; друге - через 20-30 хвилин; третє - через один день, а наступне – коли пройде два тижні. Наші репетитори використовують цей метод і впроваджують необхідну інформацію в наступні уроки, щоб точно спрацювала довготривала пам'ять. Ця техніка активно використовується в сфері вивчення іноземних мов, оскільки дозволяє ефективно опановувати нові слова.
Інтервальне повторення. За назвою зрозуміло, що йдеться про систематичне згадування вивченого. Але це ще не все – існує конкретна формула. Німецькі вчені говорять про точне відмірювання проміжків. Перше повторення - відразу після першого знайомства з важливою інформацією; друге - через 20-30 хвилин; третє - через один день, а наступне – коли пройде два тижні. Наші репетитори використовують цей метод і впроваджують необхідну інформацію в наступні уроки, щоб точно спрацювала довготривала пам'ять. Ця техніка активно використовується в сфері вивчення іноземних мов, оскільки дозволяє ефективно опановувати нові слова.
На заняттях в Tutor Service інформація та дія працюють в симбіозі. Наші викладачі знають, що механізми запам'ятовування працюють по-різному в кожного учня, незважаючи на узагальнену тенденцію скорочувати все до однієї формули. Саме тому вони орієнтуються на індивідуальні потреби учня і знаходять методи, комфортні для конкретної дитини.
На заняттях в Tutor Service інформація та дія працюють в симбіозі. Наші викладачі знають, що механізми запам'ятовування працюють по-різному в кожного учня, незважаючи на узагальнену тенденцію скорочувати все до однієї формули. Саме тому вони орієнтуються на індивідуальні потреби учня і знаходять методи, комфортні для конкретної дитини.
Вам сподобався цей допис?
Вам сподобався цей допис?